بازسازی خانه و محل کار خود را به ما بسپارید، قطعا تجربه خوبی خواهید داشت!

بازسازی خانه و دکوراسیون داخلی خود را به ما بسپارید! خیالتان آسوده باشد، چراکه با تیمی متخصص از معماران، مهندسین عمران و تاسیسات طرف هستید. تیم و اکیپ های حرفه ای ®MMG Office بیش از ۱۵ سال سابقه بازسازی خانه، فروشگاه و محل کار اداری را دارند. تیم اجرایی ما در کیفیت و سرعت اجرای دکوراسیون داخلی خانه و محل کار شما حرف اول را می زند. بازسازی و تعمیر ساختمان در گروه معماری معتمد و همکاران توسط مهندسین طراح، ناظر و اجرای ساختمان و دکورسازان حرفه ای انجام می شود.

®SMART Renovation

ما با ®SMART Renovation پیشبرد کار در ساختاری فنی و اقتصادی را ایجاد نموده ایم و از دیگر همکاران خود متمایز شده ایم. تعهد به کیفیت و درنظر گرفتن صلاح کارفرما و مشتری ما در اولویت است. تیم هنرمند طراحی و اجرایی بخش بازسازی و دکوراسیون ما همواره سعی بر خلق فضا و ساختاری زیبا و خاص و با عملکرد مطلوب و رضایت بخش دارد.

تیم ما امکان تهیه فضای زندگی موقت بصورت اجاره واحد مبله و مناسب در نزدیکی واحد شما را نیز خواهد داشت. بدیت ترتیب نگرانی از بابت تخلیه و تحویل واحد خود به تیم ما برای شروع بازسازی در دوره زمانی کوتاه را نخواهید داشت! انتقال و جابجایی وسایل منزل را نیز برعهده می گیریم. انتقال وسایل موجود منزل به انبارهای متعدد نزدیک واحد شما برای دوره بازسازی با هماهنگی ما انجام خواهد شد.

بخش های مختلف بازسازی

انواع بازسازی

  • بازسازی کامل ساختمان

  • بازسازی خانه

  • بازسازی واحد مسکونی

  • بازسازی آپارتمان

  • بازسازی ویلا

  • بازسازی دفتر کار

  • بازسازی فروشگاه

  • بازسازی محوطه

  • بازسازی روف گاردن

  • بازسازی اتاق مدیریت

برخی از پروژه های بازسازی شده توسط MMG Office

قبل و بعد را مقایسه کنید

®Renovation by MMG Office

پروژه بازسازی آپارتمان ۳۴ – سعادت‌آباد

بازسازی آپارتمان پلاک ۳۴ در محدوده دشت بهشت سعادت آباد تهران در سال ۱۴۰۰ انجام شده است. بازسازی آشپزخانه این واحد با نرکیبی از سبک مدرن و کلاسیک انجام شده است و حس خوبی را برای مالک واحد ایجاد نموده است.

®Renovation by MMG Office

پروژه بازسازی دفتر کار – یوسف‌آباد

بازسازی دفتر کار شرکت خصوصی آقای مهندس طاهایی با مساحت ۱۴۰ متر مربع در منطقه یوسف آباد تهران توسط تیم تخصصی بازسازی اداری ما در سال ۱۳۹۶ انجام شده است. تغیراتی که در فضای کار پرسنل و بازسازی اتاق کنفرانس این دفتر کار انجام شد، این دفتر کار مدرن را شاخص کرده است.

®Renovation by MMG Office

پروژه بازسازی ویلای فیضی – دماوند

بازسازی ویلای منطقه سردسیر دماوند (مشا) با مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۷ توسط گروه معماری معتمد و همکاران انجام شده است. این ویلا با زیربنای حدود ۳۵۰ مترمربع در مدت زمان ۵ ماه بازسازی شد. دکوراسیون داخلی ویلای مشا با طراحی روستیک انجام شده است.

®Renovation by MMG Office

پروژه بازسازی فروشگاه نایت – فرمانیه

بازسازی سالن زیبایی نایت با مساحت ۲۷۰ متر مربع در منطقه فرمانیه توسط گروه MMG Office در سال ۱۳۹۸ انجام شده است. این سالن زیبایی بزرگ دارای سرویس بهداشتی خاصی است که به سبک کلاسیک و لاکچری طراحی و اجرا شده است.

®Renovation by MMG Office

↑ پروژه بازسازی خانه جوان – اهواز

بازسازی خانه جوان در منطقه کیانپارس اهواز در سال ۱۳۹۷ بصورت کاملا مدرن توسط MMG Office انجام شده است. مساحت این واحد ۱۲۰ مترمربع بوده و در بهترین منطقه اهواز قرار گرفته است. گروه معماری معتمد و همکاران همچنین برای کارفرمای این پروژه بازسازی مطب پزشک را نیز انجام داده است.

پروژه بازسازی ساختمان توسط گروه معماری معتمد و همکاران

پروژه بازسازی واحد مسکونی – پاسداران

بازسازی واحد مسکونی ۱۲۵ متری در گلستان ششم پاسداران تهران در سال ۱۳۹۵ انجام شده است. زمان اجرا حدود ۳ ماه بوده است. استفاده از متریال های روشن و قالبا استفاده از رنگ های سفید در دستور کار بوده است. لذا واحد از میزان نورگیری بسیار خوبی برخوردار شده است.

®Renovation by MMG Office

پروژه بازسازی شرکت رامتین – تهران

بازسازی سالن های عملیاتی شرکت رامتین در سال ۱۳۹۷ توسط گروه معماری معتمد و همکاران انجام شده است. بازسازی دفتر کار و سالن کار پرسنل این مجموعه حدود ۴ ماه زمان برده است که با توجه به حج کار بالای این پروژه در نوع خود بی نظیر است.

®Renovation by MMG Office

پروژه بازسازی لابی اداری – کیانپارس

بازسازی لابی، محوطه ورودی و مشاعات ساختمان اداری اهواز در سال ۱۳۹۴ توسط گروه معماری معتمد و همکاران انجام شده است. لابی این ساختمان دارای المان های مدرن و خاصی است که چشم هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند. بازسازی ورودی ساختمان اداری اهواز حدود ۲ ماه زمان برده است.

تیم طراحی و اجرایی ما تجربه بسیار خوبی در بازسازی و دکوراسیون برایتان رقم می زنند!

برندهای توصیه شده و طرف قرارداد ما

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه و محل کار شما در MMG Office

زندگی در جریان است و زمان می گذرد و با خود تغییر را رقم می زند. تغییری که در نسل ها، در فرهنگ، در سبک زندگی و در سلیقه انسان ها همواره وجود داشته و اکنون با کاهش فاصله انسان ها از یکدیگر به نهایت سرعت خود رسیده است. ما همواره در شرایط زیستی و محیطی قرار داریم که کیفیت و کمیت آن را با محیط های یکسان و قابل مشاهده دیگر مقایسه می کنیم.

قسمت بزرگی از رضایت و آسایش خود را در مطلوب و مطبوع بودن این محیط جستجو می کنیم. همین اصل انسان را به سمت تغییر و بروز رسانی عملکرد و زیبایی محیط زندگی و کار خود هدایت می کند. اگر چه تغییر اساسی در کلیت و کمیت محیط و فضای اقامت و یا کار و یا استراحت (مانند تغییر محل خانه، تغییر محل کار و …) می تواند برای اکثر انسان ها دشوار و یا غیر قابل اجرا باشد. ولی قطعا تغییر در کیفیت و زیبایی فضا کاملا منطقی و شدنی است!

راهکار چیست؟

تغییر ظاهر و عملکرد خانه، ویلا و محل کار شما می تواند اتفاقی بزرگ و تاثیری بسیار مثبت در کیفیت استفاده از آن فضا برای شما رقم بزند. شاید هیچگاه باور نکنید که با ایجاد اصلاحاتی بعضا ساده و سریع، برای همیشه از شر مشکلات خلاص می شوید. به راحتی  از دیوارهای خفه، آشپزخانه شلوغ، سرویس بهداشتی قدیمی و راهروی دراز بی مصرف خلاص می شوید!

نیاز به دریافت خدمات بازسازی خانه به دو طریق شکل می گیرد: یکی به شکل بازسازی خانه ای قدیمی و کهنه که فرسوده شده، و دیگری به شکل اعمال تغیرات و بازسازی در خانه ای نوساز و تازه. مقیاس بازسازی خانه ها متفاوت است. ممکن است این امر در تغییر روشویی یک سرویس بهداشتی باشد. می تواند بازسای حیاط یا محوطه یک ویلا باشد، و یا تغییر کلیه چیدمان فضاها و سبک طراحی یک آپارتمان نوساز.

۵ مرحله بازسازی خانه و دفتر کار

Renovation General Steps

بطور دقیق مراحل بازسازی خانه و بازسازی دفتر کار به این ترتیب است:

مقدمات بازسازی خانه

از لحظه برقراری ارتباط میان مالک و متخصصین بازسازی، مقیاس نیازمندیها و اهداف مالک از پروژه بازسازی خانه توسط کارشناسان بازسازی خانه ارزیابی و سنجیده می شود. متخصصان بازسازی ما، با ارائه مشاوره کارشناسی در این حوزه، جزئیات و ابعاد دقیقتری از پروژه بازسازی را در اختیار مالک پروژه قرار می دهند.

تصمیم برای بازسازی خانه
تصمیم برای بازسازی خانه
تصمیم گیری برای بازسازی خانه و مراحل بازسازی خانه

تخمین هزینه بازسازی خانه

بدون شک یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تصمیم گیری مالکان پروژه بازسازی در شروع و مقیاس پروژه بحث میزان هزینه ی تمام شده پروژه بازسازی است. کارشناسان بازسازی طی انجام پرسش و پاسخ های تعیین کننده سعی می کنند با توجه به شرایط فعلی بازار، برآورد نسبتا دقیقی از پروژه بازسازی بصورت رایگان در اختیار مالک قراردهند. این عوامل تعیین کننده شامل موارد زیر می باشد:

– مقیاس و ابعاد پروژه بازسازی

– سبک و گونه ی طرح پروژه بازسازی

– میزان اعمال تغییرات و جابجایی ها از حیث جزئی و کلی بودن در پروژه بازسازی

– میزان کیفیت متریال و اقلام کاربردی در پروژه بازسازی

در این برآورد هزینه، هزینه تامین متریال و اقلام کاربردی، هزینه عملیات اجرایی نیروهای انسانی فعال در پروژه و میزان حق الزحمه پیمانکاری پروژه به مالک پروژه اعلام می گردد. یقینا مدیریت درست هزینه های پروژه با توجه به بودجه پروژه بازسازی، از مهمترین وظایف متخصصان بازسازی ما می باشد.

هزینه بازسازی خانه و واحد آپارتمانی

برآورد قیمت و تخمین هزینه بازسازی خانه و واحد مسکونی متاثر از قیمت مصالح و دستمزدهای اجرا می باشد. برای بازسازی واحد و خانه خود استعلام قیمت را با یک تماس تلفنی از ما بخواهید. قیمت بخشهای مختلف شامل قیمت کاشیکاری، قیمت کاغذ دیواری، قیمت ساخت کابینت آشپزخانه و قیمت اجرای کابینت ام دی اف را از ما بخواهید. برای محاسبه قیمت بازسازی سرویس بهداشتی اکنون با ما تماس بگیرید. دقیق ترین قیمت بازسازی حمام را به شما اعلام می کنیم و مطمئنا مشاور خوبی برای شما خواهیم بود. مشاوره برای بازسازی خانه و واحد آپارتمانی خود را از ما بگیرید. رایگان بازدید می کنیم و رایگان مشاوره می دهیم. اکنون با ما تماس بگیرید.

تهران و شهرستان
۰۹۳۶-۲۰۰-۲۳۸۹
هزینه بازسازی خانه و دفتر کار

آغاز مرحله طراحی پروژه بازسازی خانه

پس از تبیین هزینه ای اجرایی پروژه و موافقت مالک، مراحل طراحی پروژه بازسازی خانه با انعقاد قرارداد بازسازی خانه رسما آغاز می گردد. در این مرحله طی جلسات متعدد حضوری و یا برقرراری تماس با مالک، دید و ایده های ایشان دریافت و با ایده های طراحان پروژه همسو و هم مسیر می شوند. تا طراحی نهایی مطابق سلایق و پسند مالک پروژه پیشبرده شود. سپس تصاویر سه بعدی کامپیوتری طرح با کیفیت و تعداد کافی ارائه می شوند تا به رویت مالک پروژه برسد. در صورت عدم نیاز به اعمال تغییر یا ویرایش، طرحها به تایید مالک پروژه بازسازی می رسند.

ارائه جدول زمانبندی 

پس از تائید طراحی ارائه شده از سوی مالک، یک جدول زمانبندی جهت اعلام برنامه کلیه مراحل اجرایی در اختیار وی قرار می گیرد. این جدول شامل تهیه و تحویل متریالها و اقلام و همچنین کلیه مراحل اجرایی می باشد. در این جدول ترتیب اولویتهای اکیپهای اجرایی، زمانبندی اجرا و تعداد ایشان نیز به تفصیل، برنامه ریزی و ارائه می گردد. ضمنا بصورت همزمان، جهت جلوگیری از فوت وقت اقدامات لازم جهت اخذ مجوزهای بازسازی لازم توسط کارشناسان مربوطه صورت می پذیرد.

آغاز مرحله تخریب پروژه بازسازی خانه و محل کار

عملیات تخریب پس از تائید جدول زمانبندی پروژه و اخذ مجوزهای لازم(در صورت نیاز)، ضمن هماهنگی محیطی با همسایگان و سایر عوامل وابسته  آغاز می گردد. استفاده از نیروهای کاری ماهر به جهت جلوگیری از بروز مخاطرات جانی و مالی و عدم بروز خسارتهای جبران ناپذیر ضروری و در دستورکار متخصصان ما می باشد. مهمترین مسائل مورد توجه در این مرحله بدین شرح است:

– قطع کردن آب و گاز شهری ( در صورت نیاز)

– شناسایی محل چاههای فاضلاب و آب باران قدیمی ساختمان

– شناسایی محل عبور لوله های تاسیساتی ساختمان

– بررسی معیوب بودن و یا سالم بودن شیرآلات و تجهیزات تعویضی پروژه

– مراقبت از آسیب رساندن به فضاها و بخشهای خرج از محدوده طراحی و همسایگان

– اعمال نظافتهای محیطی و پاکسازی و تخلیه به موقع نخاله های ساختمانی

حفظ احترام و برقراری تعامل با همسایگان و اطرافیان پروژه بازسازی، از سوی نیروهای کاری و متخصصان ما مهم است. رعایت این موضوع با توجه به مزاحمتهای محیطی و صوتی ایجاد شده به لحاظ اخلاقی و انسانی ضروری بوده و به شدت مورد تاکید مجموعه ما می باشد.

کنترل متریال ها و اقلام پروژه بازسازی خانه و فروشگاه

در این مرحله بسته به نوع قراداد بازسازی متریال ها و اقلام مورد نیاز پروژه مطابق زمانبندی مصوب خریداری و در محل پروژه تحویل می گردند. تحویل گیری و کنترل کمی و کیفی این اقلام و مطابقت آن با طرح از تعهدات و وظایف متخصصان بازسازی ما می باشد. تا از این حیث مالک پروژه دغدغه بروز ناهماهنگی و یا خسارت نداشته باشد.

شروع اجرای بازسازی

نهایتا پس از انجام تخریبهای لازم و تکمیل متریالهای مورد نیاز اجرا، اکیپهای اجرایی به ترتیب اولویت و طبق زمانبندی در محل پروژه حضور می یابند. اجرای دیوارپوشها، کفپوشها، سقف کاذب، نورپردازیها و لوله کشیهای تاسیساتی و … همگی تحت نظارت متخصصان بازسازی پیش برده می شوند. در این حالت اجرا بدون کم و کاست و دقیقا مطابق طراحی مصوب صورت پذیرد.

پس از اتمام اجرا، و انجام تستهای عملکردی اجزای طرح، محل کارگاه توسط نیروها کاملا نظافت شده و تحویل مالک پروژه می گردد.

برای آشنایی با سابقه و کیفیت کارهای ساختمانی ما، می توانید نگاهی به پروژه های اجرا شده توسط گروه معماری معتمد و همکاران بیاندازید.

Just relax now...

More Information

گروه معماری معتمد و همکاران بابیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی معماری، بازسازی و ساخت پروژه های لوکس ساختمانی توسط آقای مهندس محمد معتمد قرائی تاسیس گردیده است. تیم همکاران و شرکای این مجموعه همواره با حضور و فعالیت حرفه ای خود کیفیت ارائه خدمات را در سطح عالی و تراز اول بازار خدمات مشاوره و اجرای ساختمان و به ویژه پروژه های لوکس ساختمانی حفظ نموده اند. شعار ما ارائه خدمات به کارفرمایان خود فراتر از سطح تعهد و توقع ایشان می باشد.

سعی ما در خلق آثاری شاخص و با کیفیت بوده است و همواره از بزرگترین تا کوچکترین پروژه های خود تلاش برای بهتر بودن اثر نموده ایم. نمونه های بسیاری در مجموعه پروژه های ما در دسته پروژه های شاخص هستند. ما به جرات می توانیم مجموعه مان را متخصص در طراحی معماری ساختمان های اداری و مسکونی معرفی کنیم. همچنین مفتخریم به تخصص تیم همکاران حرفه ای خود در طراحی معماری و اجرای کارخانه ها و مجموعه های صنعتی و ویلای لوکس. در صفحات سایت با سایر فعالیت های این مجموعه آشنا شوید. در بخش های تخصصی با طراحی و نمونه کارهای اجرا شده تیم معماری و اجرا آشنا خواهید شد.

خدمت به صنعت ساختمان کشور و ارتقای سطح کیفی و تخصصی معماری و ساختمان سازی کشور هدف و آرزوی ماست.

همین حالا با یک تماس اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید.

مطالب این صفحه مفید بودند؟

به ما امتیاز بدهید!

Average rating ۴.۵ / ۵. Vote count: ۴

برای امتیازدهی اولین باشید!

فهرست
Send
1
سلام
به mmgoffice.com خوش آمدید.
چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟