ساختمان مسکونی Hermes

پروژه ساختمان مسکونی هرمس (Hermes) در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع در بلوار فردوس غرب طراحی و اجرا گردید. با توجه به زمان ساخت این پروژه و موقعیت مکانی آن، طراحی معماری و طراحی نما در سبک مدرن بوده است. طراحی نمای این پروژه برگرفته از آخرین سبک طراحی معماری در سال ۲۰۲۴ با استفاده از سنگ های مرمیت روشن و تیره در ترکیب با آجر اجرا شده است. نمای ساختمان از خط آسمان قوی و محکم ناشی از تمایز متریال و رنگ و طرح با خطوط صاف و قائم که منطبق با معماری منطقه جوان نشین بلوار فردوس هست، برخوردار می باشد.

در طبقه همکف تعدادی واحد تجاری با کاربری های متعدد پیش بینی شده است. پایه و بِیس ساختمان با توجه به واحدهای تجاری به لحاظ بصری و در دید انسانی پایدار ، استوار و شاخص بنظر می آید. سعی گردیده با ایجاد عمق در فضای ورودی ساختمان. تعبیه فضاهای سبز خرد و نورپردازی، حداکثر تمرکز بر دعوت کنندگی و شاخص بودن ایجاد شود. اجرای سنگ مرمریت مشکی با کیفیت عالی و استفاده از آجر طولی با رنگ سفید و با کیفیت اجرایی بالا و پرهیز از تنوع بیش از حد متریال موجب سنگینی و شخصیت در نما گردیده  است. خدماتی که گروه معماری معتمد و همکاران در این پروژه ارائه داده است شامل معماری نما، محوطه، معماری داخلی واحدها  و نظارت عالیه می باشد. پیشبرد مدیریت بخش طراحی و نظارتی پروژه توسط آقای مهندس محمد بغدادی صورت گرفته است.

از پروژه دیگری که توسط گروه معماری معتمد و همکاران در منطقه فرمانیه تهران بعنوان پروژه آبکوه طراحی و اجرا شده است بازدید نمایید.

پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه100%
100%
معرفی پروژه در فضای مجازی75%
75%
کارفرما :
مکان :
بلوار فردوس
سال ساخت :
1403
مساحت :
m2 3000
وب سایت :
استفاده از تصاویر و اطلاعات این صفحه در انحصار وبسایت mmgoffice.com می باشد.
MMG Office Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دیگر پروژه ها را ببینید