تولید در کشور عمان بسیار مهم است!

2 دیدگاه

تولید در کشور عمان بسیار مهم است!

۴.۵
(۶)

در اینجا در سلطان نشین عمان، ما برای یک بخش تولیدی قوی ارزش قائلیم و تولید در کشور عمان بسیار مهم است! این نقش کلیدی در رشد و شکوفایی مداوم اقتصادی ما، ایجاد فرصت های شغلی با کیفیت، الهام بخشیدن به نوآوری، پیشبرد پیشرفت های فنی و صادرات نیرو دارد. قیس الیوسف وزیر بازرگانی، صنعت و ترویج سرمایه گذاری

Watch: H.E. Qais Al Yousef speaks at the Gulf Business Summit - Gulf  Leaders Circle

گفتگوهای تجارت توسط انجمن تجاری عمان با وزارت بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه گذاری سازماندهی می شود. گفتگوهای تجارت با تمرکز جدی بر محیط تجاری، صادرات و سرمایه گذاری فعلی و آینده عمان، مجموعه ای از گفتگوهای غیررسمی و تعاملی عصرگاهی است که برخی از الهام بخش ترین و مبتکرترین متفکران و دست اندرکاران عمان را گرد هم می آورد تا داستان ها، بینش ها و ایده های خود را به اشتراک بگذارند. جمعیت مشتاق این بستری برای تعامل مثبت است.

این مقاله توسط گروه معماری معتمد و همکاران در مورد بررسی اهمیت تولید در کشور عمان ایجاد شده است. برای طراحی و ساخت کارخانه در عمان با گروه معماری معتمد و همکاران در ارتباط باشید. برای تماس با مشاورین ما اینجا را کلیک کنید.

صنایع تولیدی در عمان

محرک رشد

تولید در کشور عمان بسیار مهم است و در اقتصاد عمان نقش اساسی داشته است. تولید و اشتغال در صنایع برای ایجاد و حفظ مشاغل با درآمد خوب و ارائه استانداردهای زندگی برای خانواده های عمانی کلیدی است. یک صنعت تولیدی قوی با مشارکت ۱۱.۷ درصدی در تولید ناخالص داخلی، در نیمه اول ۲۰۲۲، اشتغال بیش از ۲۲۳۰۰۰ نفر و صادرات به بیش از ۱۳۰ کشور، برای تداوم شکوفایی عمان و برای تقویت صادرات غیرنفتی این کشور حیاتی است.

از طریق چشم انداز عمان ۲۰۴۰، دولت سخت کار کرده است تا یک چشم انداز جدید مبتنی بر مکان برای رشد تولید عمان ایجاد کند، و کار چندین سازمان بخش دولتی را برای ارتقای پایداری، مهارت ها، سرمایه گذاری داخلی و رقابت ادغام کند. دولت به وضوح تشخیص می دهد که موفقیت و توانایی تولید در ایجاد شغل به داشتن نیروی کار آموزش دیده، چند زبانه و متمرکز بین المللی، زیرساخت مدرن برای حمل و نقل کالاهای ساخت عمان، تعهد به بهبود مستمر از طریق بهره وری انرژی و کاهش ضایعات وابسته است. عرضه پایدار فضای کاری مناسب تولید. علاوه بر این، برای همه این عوامل، مشارکت های دولتی و خصوصی است که بخش تولید عمانی را به طور فزاینده رقابتی و جذاب ایجاد می کند.

صنایع تولیدی در عمان

شیپینگ تولید چیست؟

طیف وسیعی از مقررات، افزایش قیمت کالاها و تورم، فروش الکترونیکی B2C، نوآوری، طبقه متوسط ​​رو به رشد، مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست گرفته تا مدیریت زنجیره تامین جهانی و موارد بعدی، روندهایی وجود دارد که امروزه توسعه بخش تولید عمان را شکل می دهد.

زمان چالش برانگیز

بر اساس گزارش UNCTAD، تجارت جهانی در سال ۲۰۲۱ به حدود ۲۸.۵ تریلیون دلار آمریکا بالغ شد که نشان دهنده افزایش تقریبا ۱۳ درصدی نسبت به سطح قبل از همه گیری در سال ۲۰۱۹ است. محدودیت های همه گیر و بهبود شدید تقاضا به دلیل بسته های محرک اقتصادی. با این حال، درگیری روسیه و اوکراین بر تجارت جهانی تأثیر می گذارد، باعث افزایش قیمت نفت و گاز و همچنین ایجاد مشکلات زنجیره تأمین مجدد می شود، عواملی که بر تولید تولید در سراسر جهان تأثیر می گذارد. در نتیجه، سازمان تجارت جهانی انتظار دارد که حجم تجارت کالا در سال ۲۰۲۲ رشد ۳.۰ درصدی داشته باشد که نسبت به پیش‌بینی قبلی آن ۴.۷ درصد و بسیار کمتر از افزایش ۹.۸ درصدی در سال ۲۰۲۱.۴ است.

روسیه و اوکراین علیرغم سهم کمی که در تجارت و تولید جهانی دارند، تامین کنندگان کلیدی کالاهای ضروری از جمله غذا، انرژی و کود هستند که منابع آنها به دلیل درگیری های جاری در معرض تهدید قرار گرفته است. علاوه بر این، قرنطینه ها در چین برای جلوگیری از گسترش COVID-19، تجارت دریایی را در زمانی که فشارهای زنجیره تامین پس از COVID-19 کاهش می یابد، مختل کرده است. این می تواند به کمبود مجدد نهاده های تولید و تورم بالاتر منجر شود. با این حال، با توجه به افزایش قیمت نفت، انتظار می رود درآمدهای صادراتی خاورمیانه افزایش یابد و به کشورهای منطقه امکان واردات بیشتری را بدهد. به این ترتیب، WTO رشد حجم صادرات سال ۲۰۲۲ را ۱۱.۰ درصد برای منطقه و ۱۱.۷ درصد افزایش در واردات پیش بینی کرده است.

مکان

فرآیند انتخاب مکان، زمان و نحوه ورود به بازارها و مکان سرمایه گذاری در ظرفیت بسیار پیچیده می شود. در واقع، تولیدکنندگان در استراتژی های مکان یابی خود تجدید نظر می کنند و صرفاً مسیر کمترین دستمزد را دنبال نمی کنند. دستمزدهای پایین هنوز در برخی از بخش ها مانند تولید پوشاک اهمیت دارند، اما در بیشتر صنایع تولیدی، کار ساعتی کمتر از ۲۰ درصد هزینه ها است. جایی که قبلاً مکان هایی مانند چین، هند، ویتنام، ترکیه و برزیل با ساختار دستمزد پایین آنها را به قطب تولید جهانی تبدیل می کرد. امروز، این در حال تغییر است. تولید کنندگان به دنبال چهار ماده اصلی هستند:

  • مقررات تجاری سازگار با دولت – MoCIIP هزینه ها را کاهش داده است، برخی از آنها تا ۹۵٪.
  • دسترسی به استعدادها – عمان بیش از ۳۳۰۰۰ دانشجو دارد که در آموزش عالی ثبت نام کرده اند، بسیاری از آنها چند زبانه هستند.
  • بازارها – بیش از ۱ میلیارد مصرف کننده در آستانه عمان، بازار مشترک شورای همکاری خلیج فارس، منطقه تجارت آزاد بزرگ عربی، و توافق نامه های تجارت آزاد با ایالات متحده و سنگاپور.
  • زیرساخت – عمان سرمایه گذاری زیادی در منطقه ویژه اقتصادی در Duqm انجام داده است، پروژه ای دو برابر سنگاپور. بندر سوهار و منطقه آزاد; شهرک های صنعتی تحت مدیریت مداین؛ بندر صلاله و منطقه آزاد صلاله. سرمایه گذاری زیرساخت های دولتی اضافی در توسعه فرودگاه در مسقط، دقم و صحار انجام شده است.

همه این مواد، بخش تولید عمان را در موقعیتی قوی برای رقابت جهانی قرار می دهد.

آئین نامه

مقررات مشخص و روشن تأثیر مثبتی بر رشد اقتصادی و رقابت ملی عمان خواهد گذاشت. ما باید اطمینان حاصل کنیم که فرآیندهای نظارتی ما ساده و سرراست است و تشریفات اداری قدیمی مانعی برای جذب تولیدکنندگان بین‌المللی به عمان نیست.

امروزه، از طریق پلتفرم Invest Easy وزارت بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران می‌توانند برای بیش از ۱۵۰۰ فعالیت اقتصادی – که تقریباً ۸۸ درصد کل فعالیت‌های اقتصادی است – با صدور یک سند که شامل کلیه مجوزها و تأییدیه‌های ۱۸ مرجع برجسته است، تأییدیه دریافت کنند. . از زمان راه اندازی سرویس جدید مجوز در آوریل ۲۰۲۱، بیش از ۲۸۶۰۰۰ مجوز صادر شده است که ۳۸۰۰۰ مورد از آنها برای سرمایه گذاران بین المللی است. این یک رشد سالانه نزدیک به ۳۰ درصد است. و اینها مصوباتی هستند که در عرض چند دقیقه صادر می شوند

در تلاشی برای تسهیل ورود به بخش خصوصی، وزارت تجارت، صنعت و تشویق سرمایه‌گذاری در اوایل سال جاری هزینه‌های ۳۰ خدمات تجاری را کاهش داد که برخی از آنها تا ۹۵ درصد کاهش یافت. برای مثالی از معنای واقعی آن.

فروش الکترونیکی B2C

انتظار می‌رود بازار جهانی تجارت الکترونیک B2C تا سال ۲۰۳۰ به ۷.۴ تریلیون دلار برسد که از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ سالانه ۷.۶ درصد رشد می‌کند که ناشی از پذیرش رو به رشد دستگاه‌های تلفن همراه و خرید آنلاین در طول COVID-19.7 است. در واقع، مستقیم به مصرف کننده روند (D2C) که به نام واسطه گری نیز شناخته می شود – که در آن تولید کنندگان واسطه های سنتی در زنجیره تامین شامل خرده فروشان، عمده فروشان، توزیع کنندگان و تبلیغ کنندگان را دور می زنند تا مستقیماً با مصرف کننده نهایی ارتباط برقرار کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که ۴۰ درصد از تولیدکنندگان آمریکایی مستقیماً به مصرف‌کنندگان می‌فروشند در حالی که یک سوم مصرف‌کنندگان آمریکایی قصد دارند در پنج سال آینده حداقل ۴۰ درصد از خرید خود را از شرکت‌های D2C انجام دهند.۸ واضح است که D2C یک فرصت تجاری قابل توجه برای تولیدکنندگان عمانی – در حالی که تهدیدی برای مشاغل واسطه سنتی هستند

۴۰ درصد از تولیدکنندگان آمریکایی به طور مستقیم به مصرف کنندگان می فروشند در حالی که یک سوم مصرف کنندگان آمریکایی قصد دارند در پنج سال آینده حداقل ۴۰ درصد از خرید خود را از شرکت های D2C انجام دهند.

نوآوری

در سطح جهانی، تولید توسط رسانه های اجتماعی، فناوری تلفن همراه، تجزیه و تحلیل و محاسبات ابری (SMAC) هدایت می شود. این فناوری‌ها راه‌های جدیدی برای تعامل با مشتریان با درک رفتار آن‌ها ارائه می‌کنند و دسترسی بی‌سابقه‌ای به داده‌های ارزشمند می‌دهند. در نتیجه، تولیدکنندگان عمانی می توانند رفتار و روند بازار را بهتر درک کنند.

پیشرفت در مواد و فرآیندها نیز نحوه عملکرد تولید کنندگان را تغییر می دهد. به عنوان مثال، فناوری نانو در حال ایجاد عصر جدیدی در میکروالکترونیک است. موادی مانند فولاد سبک وزن و آلومینیوم و فیبر کربن در حال تغییر روش ساخت بسیاری از محصولات هستند. و تولید افزودنی – نسخه صنعتی چاپ سه بعدی – روش ساخت محصولات پیچیده با کارایی بالا را متحول می کند. این تحولات دوره بی‌سابقه‌ای از فرصت‌ها را برای بخش تولید عمان آغاز می‌کند.

رشد طبقه متوسط

تحقیقات نشان می دهد که اندازه طبقه متوسط ​​جهانی تا سال ۲۰۳۰ به ۵ میلیارد نفر خواهد رسید و چین و هند در انفجار طبقه متوسط ​​آینده پیشرو خواهند بود. این بدان معناست که تولیدکنندگانی که زمانی به بازارهای ایالات متحده و اروپا متکی بودند، از نظر جغرافیایی برای برآوردن نیازهای رو به رشد این طبقه متوسط ​​جدید، محور خواهند بود.

در سال ۲۰۲۰، طبقه متوسط ​​جهانی ۴۴ تریلیون دلار آمریکا یا ۶۸ درصد از هزینه های مصرف کننده جهان را خرج کرده است.۱۱ انتظار می رود تا سال ۲۰۳۰، خانوارهای طبقه متوسط ​​حتی بیشتر از این هزینه کنند، حدود ۶۲ تریلیون دلار آمریکا یا ۵۰ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰.۱۲ تخمین زده می شود که در سال ۲۰۲۰، ۲ میلیارد آسیایی اعضای طبقه متوسط ​​بودند. تا سال ۲۰۳۰، این تعداد می تواند به ۳.۵ میلیارد نفر برسد.۱۳ این جمعیت در حال رشد و مرفه در آستانه عمان قرار دارد و بازار مصرفی را تشنه کالاهای عمانی از نوشابه، مرمر و شیرینی تا باتری ماشین، واحدهای تهویه مطبوع تا عطرهای لوکس.

مصرف کننده در حال تغییر

نگرانی مصرف کنندگان برای محیط زیست به وضوح بر نحوه طراحی و ساخت محصولات تأثیر می گذارد. این فشار، تولیدکنندگان را در سرتاسر جهان وادار کرده است که تعهدات پایداری قابل توجهی را انجام دهند و حفظ کنند. به عنوان مثال، بیش از ۵۰ درصد از مدیران C-suite گزارش می دهند که تقاضای مصرف کننده، تلاش های پایداری در صنعت مد و نساجی را هدایت می کند. در نتیجه، ۶۵ درصد از سازمان‌هایی که در گزارش واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) مورد بررسی قرار گرفتند، متعهد به تأمین منابع مواد خام تولید شده پایدار هستند، در حالی که ۶۰ درصد در حال حاضر در حال جمع‌آوری داده‌ها در مورد پایداری زنجیره تأمین – از جمله استفاده از آب و سایر منابع طبیعی در فرآیندهای تولید آنها.۱۴

Next-shoring

ترکیبی از افزایش دستمزدها، هزینه های حمل و نقل بالاتر و نیاز به سرعت بخشیدن به زمان رسیدن به بازار برای برآورده ساختن نیازهای تجاری و مصرف کنندگان باعث شده است تا تولیدکنندگان بیشتری فعالیت خود را به محل فروش محصولاتشان نزدیک تر کنند.

نمونه ای از این تولیدات کرافت و هاینز در مشارکت با روغن های گیاهی و مشتقات گیاهی Areej مبتنی بر Rusayl است. این رابطه به برندها اجازه می دهد تا سرعتی را که می توانند محصول را به محل فروش برسانند، افزایش دهند.

تغییر شکل

حجم عظیمی از تولید در عمان در حال انجام است. متنوع، پر جنب و جوش است و نقش مهمی در توسعه کلی اقتصادی کشور ایفا می کند، اما آیا به راحتی قابل مشاهده است؟ آیا مردم از اتفاقاتی که در این بخش می گذرد و کیفیت کالاهای تولید شده آگاه هستند؟

همچنین این تصور وجود دارد که تولید بخشی از اقتصاد قدیمی است – کارخانه‌های بزرگ، خطوط تولید طولانی و ماشین‌آلات خطرناک سنگین – و به «اقتصاد سبز و اشتراک‌گذاری» جدید که تماماً در مورد خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری است، تعلق ندارد. اما این نیز تغییر کرده است. بسیاری از تولیدات عمانی بسیار نوآورانه و خلاقانه است. واضح است که بخش تولید مانند ۱۰ سال پیش نیست. امروزه به جای آروغ زدن کوره های داغ، معمولاً با ماشین آلات هوشمند و قدرتمند تمیز می شود. متأسفانه، این تصویر به جوانان عمان که به دنبال شغل هستند – یا شاید مهمتر از آن، والدین آنها ترجمه نشده است.

محلی بخرید

اگرچه عموم مردم عمانی علاقه بیشتری به محصولات داخلی نشان داده‌اند، اما هنوز از گستردگی تولید عمانی، مشاغل ایجاد شده، تعداد شاغلان، سرمایه‌گذاری که جذب کرده است و کالاهای ساخت عمان به بیش از ۱۳۰ کشور صادر می‌شود، آگاهی کامل ندارند. . در واقع حجم این صادرات رو به افزایش بوده است. برای مثال، در سال ۲۰۲۱، صادرات غیرنفتی عمان با ۷۲ درصد رشد به ۱۳.۵ میلیارد دلار از ۷.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ رسید.

تولیدکنندگان عمانی باید بر تغییر دیدگاه این بخش تمرکز کنند. این مهم است که استعدادهای جوان عمانی، تولید را در پرتو واقعی که واقعاً هست ببینند – محیطی پویا و نوآور.

استعداد

دسترسی به استعداد در حال حاضر یک عامل مهم در تصمیم گیری های مکان یابی سازندگان است – بیش از هزینه دستمزد. عمان دارای منابع غنی از سرمایه انسانی است و مدیریت موثر آن به افزایش مزیت رقابتی عمان کمک خواهد کرد. به نوبه خود، تولید می تواند فرصت های شغلی و مسیرهای شغلی ارزشمندی را برای جوانان عمان فراهم کند.

با افزایش سرعت و پیچیدگی صنایع تولیدی، نیاز به نیروی کار ماهر بیشتر با تخصص های فنی و تحلیلی رو به افزایش است. تولیدکنندگان، مدارس و آموزش عالی عمان باید گفتگو را عمیق تر کنند تا اطمینان حاصل شود که مهارت های فارغ التحصیلان آنها نیازهای صنعت را برآورده می کند. با بیش از ۳۳۰۰۰ دانشجوی ثبت نام شده در آموزش عالی و تولید بیش از ۲۳۰۰۰ فارغ التحصیل در سال تحصیلی ۲۰۱۹/۲۰، باید اطمینان حاصل کنیم که تولیدکنندگان عمانی به این استعداد ارزشمند برای تعداد فزاینده مشاغل در مدیریت، فروش، بازاریابی، مهندسی، حسابداری، تحقیق و توسعه و تولید دسترسی دارند. پست ها و اینکه فارغ التحصیلان از بسیاری از فرصت های شغلی هیجان انگیز در تولید آگاه هستند.

چگونه می توانیم جذب مشاغل در بخش تولید عمان را بهبود بخشیم؟

  • با مدارس، کالج ها و دانشگاه ها تماس بگیرید تا مشاغل تولیدی را ارتقا دهید.
  • به مشاوران شغلی، مدارس و آموزش عالی اطلاعات منظم در مورد فرصت های شغلی، کارآموزی، کارآموزی و آموزش شغلی ارسال کنید.
  • اطلاعات قابل دسترسی و روشنی را در مورد آنچه کارگران در سطوح مختلف مهارت یا مشاغل خاص می توانند انتظار دریافت دستمزد داشته باشند و اینکه فارغ التحصیلان جدید با چه سرعتی ممکن است استخدام شوند، ارائه دهید.
  • اطلاعاتی در مورد مشاغلی که بهترین امنیت شغلی را دارند ارائه دهید.
  • ارائه اطلاعات در مورد تقاضا برای کارگران با مهارت و تجربه خاص.
  • به معلمان و دانش آموزان فرصت های شغلی در شرکت های تولیدی پیشنهاد دهید.

تولید شهری کوچک

تولیدکنندگان شهری تمایل دارند شرکت های کوچکی باشند که محصولاتی با ارزش بالا و طراحی محور تولید می کنند. اندازه و موقعیت آنها در شهرها آنها را مستقیماً با مشتریان در تماس نگه می دارد تا بتوانند آخرین روندها و خواسته های بازار را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهند. موقعیت شهری آنها همچنین به آنها اجازه می دهد تا از نیروی کار ماهر و همه کاره استفاده کنند.

عمان شاهد رشد فعالیت‌های تولید شهری کوچک (SUM) است، از شکلات‌های دست‌ساز، جواهرات و لوازم آرایش، لباس‌های مد روز گرفته تا مهندسی دقیق، که در آن نوآوری در طراحی محصولاتی را ایجاد می‌کند که توجه مصرف‌کنندگان عمانی را به خود جلب می‌کند. SUM ها همچنین از فرصت هایی در اطراف اقتصاد دایره ای و تولید سبز استفاده می کنند که در آن مصرف کنندگان محصولات ساخت عمان را ترجیح می دهند که از مواد بازیافتی استفاده می کنند و کارگران آن در محلی زندگی می کنند و ردپای کربن کمی دارند.

برای سرمایه گذاری بر روی علاقه و رشد SUM، دولت مجموعه ای از برنامه ها را برای تسهیل فضای کاری SUM و همچنین ارائه امور مالی و راهنمایی راه اندازی از طریق مرکز ملی کسب و کار و اداره توسعه SME معرفی کرده است.

تحول دیجیتال و رسانه های بدون مرز

تحقیقات نشان می‌دهد که ۵۹ درصد از جمعیت جهان – ۴.۷ میلیارد نفر – از رسانه‌های اجتماعی با میانگین استفاده روزانه در ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه استفاده می‌کنند. از مشتری شفافیت یک امر عادی جدید است، زیرا یک نظر یا توییت می تواند به برند سازنده کمک کند یا به آن آسیب برساند – چه توسط یک مشتری یا نماینده. این باعث می شود که بازار تمام نقاط تعامل با تولیدکنندگان عمانی را درک و تجربه کند. در واقع، رسانه های اجتماعی پتانسیل عظیمی را برای تعامل با مشتری به مشاغل محلی ارائه می دهند. برندهای پاسخگو که به طور مداوم واکنش نشان می دهند و در ارتباط دو طرفه با مشتریان فعلی یا بالقوه شرکت می کنند، برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود و ایجاد ارتباطات عمیق تر مجهز هستند. و از آنجایی که افراد بیشتری از سفر مشتری اول اجتماعی استقبال می‌کنند، تولیدکنندگان عمانی باید استراتژی‌های آینده‌نگر را آماده کنند که محصولات و خدمات آن‌ها را در جلو و مرکز قرار دهد.

اقتصاد جهانی سبزتر

انتظار می رود الگوهای تجاری در سال ۲۰۲۲ منعکس کننده افزایش تقاضای جهانی برای محصولاتی باشد که از نظر زیست محیطی پایدار هستند. چنین الگوهایی ممکن است توسط سیاست‌های دولتی که تجارت محصولات پر کربن را تنظیم می‌کنند نیز حمایت شود. علاوه بر این، الگوهای تجارت جهانی نیز می‌تواند تحت تأثیر افزایش تقاضا برای کالاهای استراتژیک مورد نیاز برای حمایت از جایگزین‌های انرژی سبزتر، به عنوان مثال، کبالت، لیتیوم و فلزات خاکی کمیاب باشد.

تحقیقات انجام شده توسط EIU، به سفارش WWF، افزایش ۷۱ درصدی محبوبیت جستجو برای کالاهای پایدار را در دوره ۲۰۱۶-۲۰۱۶ با تداوم رشد در طول همه‌گیری COVID-19 نشان می‌دهد. این گزارش همچنین افزایش کلیک مصرف کنندگان برای کالاهای پایدار را در کشورهای با درآمد بالا، مانند ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، استرالیا و کانادا نشان داد. با این حال، این روند فراتر از اقتصادهای صنعتی است و در بازارهای در حال توسعه و نوظهور مانند اکوادور (۱۲۰٪) و اندونزی (۲۴٪) سرعت می گیرد. این امر فرصت های بازار جدیدی را برای شرکت های عمانی ایجاد می کند، به ویژه در بخش هایی مانند:

  • صنایع لوازم آرایشی
  • صنایع دارویی
  • صنایع غذایی
  • صنایع مد و پوشاک

پایداری و خط پایین

طبق گفته Accenture، شرکت‌هایی که تحولات دیجیتال و پایدار را در عملیات و زنجیره‌های ارزش خود ادغام می‌کنند، دو و نیم برابر بیشتر از آن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، در بین کسب‌وکارهای با عملکرد آینده قرار دارند.

در واقع، تولید پایدار دیگر فقط یک موضوع زیست‌محیطی و اجتماعی نیست، یک USP است، درآمد را افزایش می‌دهد، تصویر برند معتبری را ترویج می‌کند و به دنیای بهتر کمک می‌کند.

مطالب این صفحه مفید بودند؟

به ما امتیاز بدهید!

Average rating ۴.۵ / ۵. Vote count: ۶

برای امتیازدهی اولین باشید!

موضوع قبلی
کارخانه تولید و بسته بندی آب معدنی
موضوع بعدی
ساخت کارخانه و تولید در عمان

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • عبد الرحمان
    17 شهریور, 1403 10:16 ب.ظ

    برای ساخت کارخانه در عراق شرکت شما طراحی و ساخت دارد یا خیر؟ ساخت کارخانه در سلیمانیه عراق طرحی و اجرای کارخانه و سایت صنعتی سود آوری زیادی دارد البته با شرایط خاص.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نمونه پروژه های شرکت ما در طراحی و ساخت کارخانه

برای دریافت مشاوره طراحی و ساخت کارخانه مدرن خود، اکنون تماس بگیرید.