بزرگترین کارخانه تولید زباله انرژی در جهان

بزرگترین کارخانه تولید زباله انرژی در جهان

۵
(۱)

معماران Schmidt Hammer Lassen و Gottlieb Paludan Architects برنده یک مسابقه بین المللی برای طراحی بزرگترین بزرگترین کارخانه تولید زباله انرژی در جهان در حومه شنژن چین شدند . به گفته این تیم، “طرح جدید زباله به انرژی شرق شنژن قادر به سوزاندن ۵۰۰۰ تن زباله در روز خواهد بود – “یک سوم زباله هایی که هر سال توسط ۲۰ میلیون ساکن شنژن تولید می شود.” علاوه بر سوزاندن زباله و با تولید برق، این نیروگاه به عنوان مکانی برای آموزش ساکنان در مورد هدف خود عمل خواهد کرد.

این مقاله نمونه ای از کارخانه های طراحی و اجرا شده به سبک مدرن در کشورهای دیگر می باشد. برای طراحی و ساخت کارخانه خود با گروه معماری معتمد و همکاران در ارتباط باشید. برای تماس با مشاورین ما اینجا را کلیک کنید.

اشمیت همر لاسن و گوتلیب پالودان بزرگترین کارخانه تولید زباله به انرژی جهان در شنژن - تصویر 2 از 17
با حسن نیت از معماران اشمیت همر لاسن و معماران گوتلیب پالودان

بزرگترین کارخانه تولید زباله انرژی در جهان، از جمله ساختمان‌های کمکی را در یک ساختمان مدور سازماندهی می‌کند – با چیدمان مستطیلی سنتی تأسیسات صنعتی شکسته می‌شود. با پیشنهاد یک فرم دایره ای شفاف، ردپای گیاه به حداقل می رسد و میزان گودبرداری مورد نیاز برای ساخت و ساز در محل را کاهش می دهد.

بازدیدکنندگان عمومی از طریق یک پارک محوطه‌سازی‌شده، از طریق یک پل ورودی که بین پشته‌ها به سمت لابی ورودی و مرکز بازدیدکنندگان مشرف به ماشین‌آلات کارخانه بالا می‌رود، به کارخانه دعوت می‌شوند. یک مسیر دایره‌ای داخلی و پیاده‌روی اطراف گیاه را می‌چرخاند و هر فرآیند را توضیح می‌دهد، قبل از اینکه به یک پیاده‌روی عمومی پانوراما ۱.۵ کیلومتری بر روی پشت بام مشرف به چشم‌انداز اطراف و شهر شنژن منتهی شود.

اشمیت همر لاسن و گوتلیب پالودان بزرگترین کارخانه تولید زباله به انرژی جهان را در باغ شنژن طراحی می کنند.

سقف ۶۶۰۰۰ متر مربعی به گونه ای طراحی شده است که تا ۴۴۰۰۰ متر مربع از پنل های فتوولتائیک پوشانده شود و این فرصت را برای کارخانه فراهم می کند تا نه تنها راه پاک تری برای مقابله با زباله های شهر ارائه دهد بلکه به تامین انرژی های تجدید پذیر نیز کمک کند. برای شهر

اشمیت همر لاسن و گوتلیب پالودان بزرگترین کارخانه تولید زباله به انرژی جهان در شنژن - تصویر 12 از 17

این کارخانه در نظر گرفته شده است تا تولید زباله به انرژی را به عنوان یک فرآیند فنی مهم به نمایش بگذارد که با مسائل مربوط به رشد زباله و همچنین موضوع یافتن راه‌های سازگار با محیط زیست برای تولید برق طراحی شده است. در عین حال بازدیدکنندگان از چالش میزان فزاینده زباله ای که ما هر روز تولید می کنیم مطلع می شوند و همچنین در مورد ابتکاراتی در مورد چگونگی کاهش میزان زباله روزانه خود آموزش می بینند.

اشمیت همر لاسن و گوتلیب پالودان بزرگترین کارخانه تولید زباله به انرژی جهان را در شنژن - منظره شهری طراحی می کنند

کار طراحی دقیق قرار است در اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز شود و کارخانه قرار است در سال ۲۰۲۰ شروع به کار کند.

گالری پروژه

منبع : Archdaily

مطالب این صفحه مفید بودند؟

به ما امتیاز بدهید!

Average rating ۵ / ۵. Vote count: ۱

برای امتیازدهی اولین باشید!

موضوع قبلی
کارخانه مواد غذایی ارگانیک در چین
موضوع بعدی
ساختمان اداری و سالن تولید کارخانه تولید چوب و الوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نمونه پروژه های شرکت ما در طراحی و ساخت کارخانه

برای دریافت مشاوره طراحی و ساخت کارخانه مدرن خود، اکنون تماس بگیرید.