دفتر مرکزی کارخانه تولید رنگ Hemmelrath در برلین

دفتر مرکزی کارخانه تولید رنگ Hemmelrath در برلین

۴.۷
(۳)
Factory Modular / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی خارجی، نما

دفتر ALAS مستقر در برلین، دفتر مرکزی کارخانه تولید رنگ Hemmelrath Technologies مستقر در برلین در ارلنباخ آم ماین آلمان را طراحی کرد. این ساختمان بخشی از پروژه ساختمان MoFa است که مخفف Modular Factory است و شامل یک محصول کلیدی برای مشتریانی است که به یک راه حل پایدار و یکپارچه شامل فناوری و ساختمان اطراف آن علاقه مند هستند. در طول یک مرحله ایده در پنج سال گذشته، هر دو ALAS و HTC طرحی را برای ادغام ماشین آلات و فرآیندها با ساختمانی که آنها را در بر می گیرد، طراحی کردند.

این مقاله نمونه ای از کارخانه های طراحی و اجرا شده به سبک مدرن در کشورهای دیگر می باشد. برای طراحی و ساخت کارخانه خود با گروه معماری معتمد و همکاران در ارتباط باشید. برای تماس با مشاورین ما اینجا را کلیک کنید.

Factory Modular / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی خارجی، نما

© رونالد پاتریک
کارخانه مدولار / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی خارجی

نتیجه: یک ساختمان چوبی متشکل از سه ماژول عملکردی، که در یک مجموعه پویا به هم متصل شده‌اند و گروه‌های عملکردی مختلف را در خود جای می‌دهند: مدیریت/آزمایشگاه، تدارکات و تولید. این سیستم مدولار چندین اندازه و پیکربندی ساختمان را قادر می سازد تا سناریوهای رشد را امکان پذیر کند و بنابراین می تواند با نیازهای متغیر مشتری سازگار شود. همچنین به طور موثر در منطقه ساخته شده صرفه جویی می کند. بنابراین HTC توانسته است تمام نیازهای عملکردی خود را با استفاده از تنها نیمی از سایت موجود و باقی گذاشتن نیمی دیگر به عنوان یک منطقه بدون آب بندی برای نفوذ باران، برآورده کند.

Factory Modular / ALAS Alarcon Linde Architects - تصویر 26 از 28

کانسپت کارخانه

در دفتر مرکزی کارخانه تولید رنگ Hemmelrath Technologies مستقر در برلین، استفاده از بتن به دیوارهای جداکننده آتش و دال طبقه همکف کاهش یافته است و میزان الوار در ساختمان را به حداکثر می رساند. این انتخاب متریال نه تنها به کاهش ردپای کربن ساختمان به دلیل ظرفیت جذب CO2 چوب کمک می کند، بلکه درجه بالایی از پیش ساخته شدن را ممکن می کند، در نتیجه زمان ساخت را به شدت کاهش می دهد. پوشش ساختمان، متشکل از مواد قابل بازیافت و بدون پی وی سی، مطابق با اصل “طراحی برای جداسازی” طراحی شده است که برچیدن و استفاده مجدد از مواد جداگانه را در آینده تسهیل می کند.

کارخانه مدولار / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلی، تیر

کارخانه مدولار / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی داخلی، پرتو
Factory Modular / ALAS Alarcon Linde Architects - تصویر 24 از 28
طرح پلان معماری کارخانه

کارخانه مدولار / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی داخلی، فولاد، تیر

پالت مواد هوشیار طیفی از رنگ های مشکی، خاکی و سفید را ارائه می دهد که در آن ظرافت ورق فلزی موجدار سیاه با گرمای تخته های چوبی ترکیب می شود و با سبکی و شفافیت پانل های پلی کربنات که در جلوی عظیم صفحه قرار دارند، تضاد دارد. انبار. رنگ نارنجی پررنگ‌تر نیز برای ایجاد لهجه‌های وقت‌شناس و همراهی کاربر در سرتاسر ساختمان استفاده شده است و بنابراین در عناصر مختلف مانند چارچوب در و پنجره، نرده‌ها و همچنین در مسیری که دفاتر اداری را به مناطق تولید متصل می‌کند وجود دارد. .

کارخانه مدولار / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، سینک، میز، پنجره، صندلی

Factory Modular / ALAS Alarcon Linde Architects - عکاسی داخلی، پله ها، هندریل

این پروژه توسط دو بازیکن داخلی اجرا شد. یکی شرکت Deutsche Projektbau از Alzenau بود که تیم مهندسین برنامه‌ریزی مجرب را هماهنگ می‌کرد، بیشتر نقشه‌های کاری را توسعه می‌داد و به عنوان پیمانکار عمومی مسئول سایت ساختمان بود. شرکت Hess Timber از همسایه Kleinheubach، مهندسی، تولید و مونتاژ تمام عناصر ساخت و ساز چوب را انجام داد. این ساختمان در مدت زمان رکورد یک ساله تکمیل و ماشین آلات آن نصب شد که برای پروژه ای با این پیچیدگی، به ویژه با توجه به چالش های مختلف جهانی که در طول ساخت و ساز رخ داد، دستاوردی خارق العاده است.

 

گالری پروژه

محل پروژه

نشانی:ارلنباخ آم ماین، آلمان

برای باز کردن نقشه کلیک کنید

 

منبع: Archdaily

مطالب این صفحه مفید بودند؟

به ما امتیاز بدهید!

Average rating ۴.۷ / ۵. Vote count: ۳

برای امتیازدهی اولین باشید!

موضوع قبلی
ساختمان اداری و سالن تولید کارخانه تولید چوب و الوار
موضوع بعدی
۷ عنصر برای طراحی کارخانه فرآوری مواد غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نمونه پروژه های شرکت ما در طراحی و ساخت کارخانه

برای دریافت مشاوره طراحی و ساخت کارخانه مدرن خود، اکنون تماس بگیرید.