کارخانه تولید الماس Greenlab

۵
(۱)
کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - عکاسی بیرونی، باغ

کارخانه الماس Greenlab یک سرمایه گذاری پیشگام در قلب هند را نشان می دهد و اولین مرکز تولید الماس را در نوع خود معرفی می کند. این ساختمان نوآورانه با وسعت ۹۵۰۰۰ فوت مربع، به طور یکپارچه مناطق تولید و فضاهای اداری را در چهار طبقه طراحی شده متفکرانه یکپارچه می کند. کارخانه الماس گرینلب با جدا شدن از زیبایی‌شناسی صنعتی مرسوم، نمای فریبنده‌ای با دال‌های RCC آشکار، روکش‌های آجری، و ترکیبی هماهنگ از فضای سبز دارد.

این مقاله نمونه ای از کارخانه های طراحی و اجرا شده به سبک مدرن در کشورهای دیگر می باشد. برای طراحی و ساخت کارخانه خود با گروه معماری معتمد و همکاران در ارتباط باشید. برای تماس با مشاورین ما اینجا را کلیک کنید.

کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - عکاسی نمای بیرونی، نما، باغ
کارخانه الماس Greenlab / کارگروه طراحی - عکاسی داخلی، نما، باغ، ستون، حیاط
کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - تصویر 20 از 32

ارتفاع جلوی ساختمان فضاهای اداری مدرن و جذاب را در خود جای داده است که تضاد متمایزی را با بخش عقبی که به منطقه تولید پیشرفته اختصاص دارد ایجاد می کند. کل سازه به طور دقیق منظر شده است و فضایی را ایجاد می کند که از فضای صنعتی سنتی فراتر می رود.

کارخانه الماس Greenlab / کارگروه طراحی - عکاسی داخلی، پله، شیشه، نما
Greenlab Diamonds Factory / کارگروه طراحی - عکاسی خارجی، میز، پنجره، صندلی
کارخانه الماس Greenlab / کارگروه طراحی - تصویر 27 از 32
کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - عکاسی داخلی، نما، هندریل

فاز اول این پروژه شامل تاسیسات اصلی تولید و فضاهای اداری است که رویکردی رویایی به معماری صنعتی پایدار و زیباشناختی را به نمایش می گذارد. فاز دوم کارخانه الماس Greenlab را به وسعت چشمگیر ۷۸۰۰۰ فوت مربع گسترش می دهد و یک واحد پردازش الماس را در خود جای می دهد. این بخش از تأسیسات دارای یک سرسرا با ارتفاع سه گانه است که توسط یک پل رصدخانه معلق تقویت شده است. نورگیرهایی به شکل گوه به عظمت منطقه ورود کمک می کند.

کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - عکاسی داخلی، آشپزخانه
کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - تصویر 31 از 32

نمای جلویی که با روکش آجری و دال های RCC در معرض تزیین شده است، به عنوان شاهدی بر تلفیق عملکرد و زیبایی شناسی است و ظاهر مرسوم یک ساختمان کارخانه را به چالش می کشد. فاز دوم یک سرسرای سه قد نفس گیر را معرفی می کند و ورودی الهام بخش را ایجاد می کند. پل رصدخانه معلق بیشتر به زیبایی معماری اضافه می کند. این پروژه دارای فضای سبز گسترده، هم در داخل و هم در اطراف ساختمان است. محوطه سازی سرسبز نه تنها به یک محیط بصری دلپذیر کمک می کند، بلکه با تعهد Greenlab به پایداری همخوانی دارد. زمین محوطه سازی شده بین دو ساختمان به عنوان یک فضای مشترک عمل می کند که شامل یک کتابخانه و غرفه نشسته است. این منطقه یک خلوت آرام برای کارمندان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند و حس اجتماعی و مشارکت فکری را تقویت می‌کند.

کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - عکاسی بیرونی، باغ
کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - تصویر 32 از 32
کارخانه الماس گرینلب / کارگروه طراحی - عکاسی نمای بیرونی، نما، باغ

کارخانه الماس Greenlab الگوی تاسیسات تولید الماس در هند را دوباره تعریف می کند. طراحی نوآورانه، تعهد به پایداری، و ادغام امکانات رفاهی مدرن، چشم انداز شرکت را برای رهبری صنعت هم در فناوری و هم در زیبایی شناسی نشان می دهد. این پروژه زمینه را برای عصر جدیدی در تولید الماس های طبیعی و آزمایشگاهی فراهم می کند که نمونه ای از همزیستی هماهنگ عملکرد و ظرافت است.

Greenlab Diamonds Factory / کارگروه طراحی - عکاسی بیرونی، شهر، پنجره
منبع: وبسایت Archdaily

مطالب این صفحه مفید بودند؟

به ما امتیاز بدهید!

Average rating ۵ / ۵. Vote count: ۱

برای امتیازدهی اولین باشید!

موضوع قبلی
بازسازی اداری و فروشگاه
موضوع بعدی
کارخانه پردیس Waste To Energy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نمونه پروژه های شرکت ما در طراحی و ساخت کارخانه

برای دریافت مشاوره طراحی و ساخت کارخانه مدرن خود، اکنون تماس بگیرید.