کارخانه تولید ماکارونی و غلات – مرکز تحقیقاتی / GH+A

کارخانه تولید ماکارونی و غلات – مرکز تحقیقاتی / GH+A

۰
(۰)

کارخانه تولید ماکارونی و غلات – مرکز تحقیقاتی / GH+A تازه احداث است. این پروژه به دلیل نیاز به بازسازی کارخانه Carozzi که در سال ۲۰۱۰ سوخته بود، متولد شد. این به معنای یک چالش و یک فرصت بود. مفاهیم جدید اجتماعی و صنعتی، نوآوری، فناوری های جدید و پایداری شرکت در معماری ساختمان ها بیان شده است.

این مقاله نمونه ای از کارخانه های طراحی و اجرا شده به سبک مدرن در کشورهای دیگر می باشد. برای طراحی و ساخت کارخانه خود با گروه معماری معتمد و همکاران در ارتباط باشید. برای تماس با مشاورین ما اینجا را کلیک کنید.

مجموعه ای که توسط کارخانه های ماکارونی و غلات تشکیل شده است، بین آنها “مرکز مدنی” و میدان باز است که کارکنان در آن ملاقات می کنند. این فضای عمومی با فرم های موج دار سقف های کارخانه احاطه شده است و در جنوب با ساختمان اداری احاطه شده است و به نظر می رسد حجم قرمز افقی، ساده و شفاف، روی آب شناور است.

شکل سقف‌های کارخانه، کوه‌های آند را در جغرافیای اطراف بازسازی می‌کند، گفتگوی هماهنگ با ساختمان قبلی، آسیاب آرد ۱۹۶۴، نمادی در معماری مدرن شیلی.

اسکانتیلونز

مرکز تحقیقاتی و تولیدی کاروزی / GH+A | Guillermo Hevia - تصاویر بیشتر+ ۳۸

شکسته بزرگی که در یک فرصت عالی تبدیل شد، چالش بازسازی با مفاهیم جدید بهره وری، فناوری، انرژی و اجتماعی. معماری ابزاری برای دستیابی به آن اهداف است. گروهی از ساختمان ها مصالح و اشکال جدیدی از معماری صنعتی مدرن می دهند که کاروزی مولینو است.

شکل‌های موج‌دار ساده در فلز و شیشه، مورب‌های پروژه امیلیو دوهارت، لوئیس میتروویچ و کریستین دی گروت را با مهربانی در نظر بگیرید. (۱۹۶۵) معماری با محتویات ژست ساده و رادیکال در عرشه، ساختمان محیط جغرافیایی و برنامه مورد نیاز را تفسیر می کند.

در کارخانه تولید ماکارونی و غلات – مرکز تحقیقاتی / GH+A طراحی شامل استراتژی های پایدار و آخرین نسل است. تهویه غیرفعال، بازیابی آب، روشنایی طبیعی، استفاده منطقی از منابع آبی و غیره، این پروژه را به اولین صنعت ملی با گواهینامه لید تبدیل خواهد کرد.

مرکز تحقیقاتی و تولیدی کاروزی / GH+A | Guillermo Hevia - تصاویر بیشتر+ ۳۸

پوسته‌های دوتایی، نماهای تهویه‌شده در محل کار، پوشش‌های سبز و باغ‌های شگفت‌انگیز، که کیفیت بهتری را برای زندگی کارگران و حفاظت از محیط‌زیست ایجاد می‌کند.

در قلب این پروژه صنعتی یک مرکز مدنی وجود دارد، یک صومعه شامل یک میدان تجمع بزرگ، شبیه‌سازی خانه استعماری از Valle Central، با کوچه‌هایی که دفاتر و خدمات شخصی را به هم متصل می‌کنند.

نمای کارخانه صنایع غذایی

پروژه صنعتی جدید Carozzi در Nos – San Bernardo – RM که دارای معماری معقول و ژست‌های آزاد است می‌تواند یک تصویر شرکتی بزرگ را به نمایش بگذارد که گردهمایی بزرگی را بین دو معماری که پنجاه سال پیش از هم جدا شده‌اند به انجام می‌رساند.

از گالری عکسهای پروژه بازدید کنید

منبع: Archdaily

 

مطالب این صفحه مفید بودند؟

به ما امتیاز بدهید!

Average rating ۰ / ۵. Vote count: ۰

برای امتیازدهی اولین باشید!

موضوع قبلی
ساختمان اداری کارخانه تولید دمنده فولادی Metallic Bellows
موضوع بعدی
کارخانه غذای حیوانات خانگی در کره جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نمونه پروژه های شرکت ما در طراحی و ساخت کارخانه

برای دریافت مشاوره طراحی و ساخت کارخانه مدرن خود، اکنون تماس بگیرید.